SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

سلامی سه باره!!!!



 باید خودܢܢ را ببرܢܢ خانهـ باید ببرܢܢ صورتش را بشویـܢܢ...

ببرܢܢ دراز بڪشد... دلدارے بدهــܢܢ ، ڪهـ فڪر نڪند…

بگویـܢܢ نگراטּ نباش، میگذرد... باید خودܢܢ را ببرܢܢ بخوابد...

مـטּ "خستهـ" است...!



ورژن سوجویی



 باید خودܢܢ را ببرܢܢ خانهـ باید ببرܢܢ صورتش را بشویـܢܢ...

ببرܢܢ لپتاپ را روشטּ ڪند... رمزش را بزند…

بگویـܢܢ چهـ نظرات توپے... باید پست جدیدے از خودܢܢ بگذارد...

مـטּ "بےڪار" است...!


سلام

به خونه ی ما خوش اومدینشکلک قلب 7368

یه معرفی کوچولو با سوجو و B.A.P و اکسو!

B.A.P Bio




علامت شماره 2خواهشا جدی بگیریدعلامت شماره 2

ما متعصب به زوج خاصی نیستیم
زوج جدید هم زیاد میسازیم
شکلک دخترانه 5241








رمز فیکها رمز این پست هم نوشتم تو عنوانش
پست رمز :)








سرنوشت (وون سونگ)zah PF
نه اونقدر خوش شانس(اونهه)Fari PF
 روابط پیچیده(کانگوون/اونهه/کیومین) Fari PF
اونقدرها هم داستان شاه و پری نیس(اونهه)FariPF
شکوفه آلوحنانه PF
شکوفه امیدحنانهPF
عشق جاویدانحنانهPF
 (سکرت !!)mistakezah
angel(کیوتوک !!)zahPF
 (ایونهه)the real senseririPF
    Shadow             Zahra . Nana            PF             


معجزه ی سفید حنانه PF
گذشته ای در اینده  zah, marcus(fari)PF
از جایی که امید رشد کردmarcus leePF


شکار چی شهر حنانهPF














 

تک شاتی ها :)
 

نظرات 118 + ارسال نظر
M.SH دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 01:39

سلام عزیزم میشه رمزو برام بفرستید
ممنون

مهدیس دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 02:07

سیلام
اونی مهربون من خوبه
بیانه اونی چند وقتیه که نیستم
خوبی چخبرا؟
وبلاگت خوب میچرخه؟!
اصن دلت برام تنگ شوده بود
من که دلم کلی واست تنگیده بود
اونی میدونی نزدیکای ده هزار باره که دارم وانشاتایی رو که واسم نوشتی میخونم
خعلی دلم برات تنگیده بود اونی
دونسنگ دیوونت مهدیس

مهدیس شنبه 30 دی 1396 ساعت 10:22

سیلاااام اونی خوددددم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود
اودم یه تشکر کنم برم
(به خاطر اون تک شات عالیییییییی)
پ.ن :یخورده دیر بود ولی دوز داشتم بیام اینجا هم بهت بگم

سلام عزیز دلم .... خوش اومدی...خیلی ممنون از طرفت ...فدای تو ...قابلتو نداشت

مینو دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 01:48

سلامممم خوبییی فقط میخواستم بپرسم از هاعه کیو میزاری یا نه

سلام عزیز... اوه ..هائه کیو؟...والا من ایونهه رو با کلی بدبختی نوشتم...این کاپلو دیگه نمیدونم میتونم بنویسم یا نه

مهدیس یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 21:51

سیلااااام اونی
طلسمم شکسته شد بعد سه ماه دوباره اومدم ولی دوباره باید برم
میانه اونی چینچا میانه
ببخشید اونی جونم
فعلا گفتم اعلام وجود کنم دوباره برم
واقعا شرمندت شدم
خلاصه اینکه درسا زیاد منم بدون گوشی، بدون نت دارم از درون می پوکم
و اینکه ۱۴ روز دیه تولدمه و هیچکدوم از دوستام یادشون نیس من خیلی گوناه دارم
دوست دارم اونی گل خودم
من دوباره باید برم
ببخشید نمیام سر بزنم رشتمم ریاضیه دیه بدبختم
سارانگهه یو اونی
دوست دارم به اندازه وسعت تمام آب های جهان
نشمر زیادن
راستی ۸ روز دیه کامبک سوجوعه حتما براشون پست بذار باشه؟؟
یه روز اومدم سر زدم ذوق مرگ شم
دوباره شرمنده
و دوباره دوست دارم
فایتینگ اونی خودم

سلتم عزیزدلم
اخه الهی...مهمتر درسته...انشالله موفق باشی گلم...
بله بله خوش اومدی
دشمنت شرمنده
اخه الهی.... میدونم عزیزم...راستش منم کامپیوترم خراب بود...تا گرفتمش... هی چی بگم...
منم دوستت دارم نازنینم..خوشحالم کردی بهم سرزدی
منم دوستت دارم بینهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اره میدونم کامبک نزدیکه...ولی منم ...هیچی ولش کن...
منم دسوتت دارم... فدای تو

مهدیس پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 23:35

سلام اونی
بی
ببخشید دیه من شدم رفیق نیمه راه واقعا شرمندتم
راستی برای داستان بعدیت میخاستم یه پیشنهاد بدم
بنظرم اگه داستان تخیلی بنویسی بازدیدش خیلی بره بالا
که خودم داستانای تخیلی رو بیشتر دوس دارم
خلاصه بازم ببخشید
وست دارم اونیم

سلام عزیزدلم
اشکال نداره عزیزم درکت میکنم...
تخیلی؟>.. اهوم...روش فکر میکنم ..چشم ..
خواهش میکنم گلم...
منم دوستت دارم خیلی زیاددددددددددددد

باران پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 17:45

سلام باهام قهری؟؟؟ مشکلی وجود داره ک جوابم نمیدی؟؟ من منتظر جوابتم

سلام عزیزم...قهر؟... نه چه قهری؟ برای چی باید قهر کنم؟>.. من دیر میام ..یعنی شب به شب میام برای همین کامنتو ندیدم الانم جوابتو تو کامنت قبل دادم

باران پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 17:31

چطور می تونم رمز فیک ها رو بگیرم گلم؟؟؟

رمز فیک ها تو همین پست هست دیگه..بببین همین پست بری زیرش نوشته پست رمز...وقتی بازش کنی دوباره نوشته رمزش رو...همون انگلیسی کنار پست رمز نوشته....همون رمزشه... بزن رمز برو تو ش رمزها مشخصه....

باران پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 16:49

سلام رمز فیک ها رو بهم میدی ممنون میشم

کدوم رمز فیک ها؟

helia پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 01:51 http://btsfanfiction.tk

سلام عزیزم من جدیدا سایت بی تی اس فن فیکشن رو تاسیس کردم خوشحال میشم با سایت خوبت تبادل داشته باشم.
btsfanfiction.tk
اگه موافق بودی حتما بهم خبر بده ممنون

helia پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 01:33 http://btsfanfiction.tk

سلام عزیزم من جدیدا سایت بی تی اس فن فیکشن زدم خوشحال میشم با سایت خوبت تبادل داشته باشم.
btsfanfiction.tk
اگه موافق بودی حتما بهم خبر بده ممنون

مهدیس یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 10:32

مرسی اونیم

خواهش میکنم...مدیر بهت ایمیل میده و هماهنگی های لازم رو انجام میده..

مهدیس پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 01:14

اوهوم
چقد گوناه دارم

باشه به مدیر میگم ..میفهممم عزیزم

مهدیس چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 23:54

نه متاسفانه هیچ شبکه اجتماعی ندارم

پس فقط ایمیل داری؟..همین ایمیلی که گذاشتی؟...

مهدیس چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 12:17

آره خو
پست میذارم
مثلا دل نوشته ای چیزی یا چیزای دیگه

باشه ...من به مدیرش میگم بهت خبر میدم... راستی تلگرامی چیزی داری ایدیشو بدی تا به مدیرمون بدم؟...

مهدیس دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 13:23

سلام اونیــــــــــــــــم
خوبیی؟
چخبــــرا؟
من نبودم داستـــانـــات زیـــاد شــــدن
میشه واسه دان بزاریشون
راستی یه خواهش ازت دارم
میشه من بشـــم یکی از نویســـنده ها
داستان نمینویسم
ولی پستام قشنگه
میشه؟؟؟

سلام عزیزدلم
ممنون شما چطوری؟....
بله پست زیاده...بله حتما تموم که شد برای دان میزارمشون
البته عزیزدلم..چرا نشه...خیلی خیلی خیلی هم خوشحال میشم که شما هم پست بذاری.... اشکال نداره...تو روزهای هفته که من چیزی نمیزارم میتونی بذاری...چرا نشه.... اگه حتمی میخوای بذاری من با مدیر صحبت کنم برات یه ادیی برای پست گذاشتن باز کنه...حتمی میخوای پست بذاری؟...

سهون لاور پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 22:39

سلام اینجا فیک bap هم دارید؟

taha پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 12:44

سلام خسته نباشید فیک شکارچیه قلبو واسه دانلود نمبگذارید؟؟؟

سلام عزیزدلم...ممنون... چرا عزیزدلم..یکم وقت میبره...ولی میزارمش

مهدیس سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 10:33

سلام اونی
خوبی فدات
ببخشید یه چن وقت نبودم
موقع امتحاناتمه
فردا هم عربی دارم هنوز نخوندمش خخخخ
دوست دارم اونی
بوس بوس

سلام عزیزدلم
ممنون عزیزدلم
خواهش میکنم...راحت باش عزیزدلم...به درسات برس...موفق باشی گلم...
دوستت دارم

فاطمه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 00:32

سلام خواهشا میشه رمز گذشته ای در آینده رو بهم بدید؟؟ ممنون میشم از لطفتون fatemehziaei.1374@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد