SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

باور کن عاشقتم _ دانلود !!!

بعد از ده هزار سال اینو برای دان گذاشتممممم ....

یه عذرخواهی بزرگ از فهیمه جونممممم بخاطر تاخیر :))



bavar kon asheqetam


pass : bavar

نظرات 13 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 18:13

سلام من هرچی لینکو میزنم میگ اشتباس چرا؟

روبا دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:38

خیلى فشنگ بود!
دست خوش!
راستى این اولین نظرى هست که تو وبلاگ خوبت میزارم!
دیگه دارم خواننده داستانات میشم!
من وونکیو رو بیشتر از کیووون درست دارم!
مثل shadow

ممنون عزیزم
خوش اومدی به وبممون
ممنون که داستانمو میخونی...
اخه الیه...خوب این تنها داستان کیوونه

فرناز یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 06:23

سلام
میشه بگید رمزش چیه احتیاج به کلمه عبور داره

bavar
رمزش اینه

ghazal یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 21:35

من اینو دانلود کردم خوندم خییییییلی قشنگ بود
لذت بردم ممنون

خواهش عزیزلم
ممنون که خوندیش

اشک مهتاب دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 20:59 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربان..
وبلاگ زیبایی داری...
خوشحال میشم به وب منم سری بزنید..
موفق باشید.

کوثر جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 15:09 http://hamechee_hameja.blogsky.com

سلام میشه این پارت رو بزاری تو وب...آخه موبایل من این فرمتو نداره...مرسی...

سلام عزیزم...
من قبلا این فیک تو هیمن وبب اپ کردم..برو صفحات قبلتر میتونی بخونیشش...همه قسمتاش هست کامل...خواهش عزیزم

گلسا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 03:01

این پست که فقط باور کن عاشقتمه من منظورم shadowگذشته ای در اینده وایناس

اونا تو پست ثابته که گذاشته شده

گلسا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 18:39

سلام گفتین واسه دان هست؟میشه بگید کجاگزاشتینش؟مرسی

کجا گذاشتیمش؟... همینه دیگه..همین پست...ندیدیش

wallar سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 14:05

واقعا واقعا داستان عالی بود به فهیمه جون بابت این داستان عالیش تبریکککک میگم من که دیونش شدم امیدوارم همینطور با پشتکار ادامه بده,اجی همیشه عشق منه

ممنون عشقم...یه دنیا ممنون..شرمنده ام میکنی

گلسا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 00:58

سلاممم ببخشید میشه هر فیکیو که تموم میکنید واسه دانلود بزارید؟؟مثلا فیکایی که تاحالا تموم کردین مثل shadow گذشته ای در اینده واینا؟؟ممنون میشم

سلام عزیزم...همه برای دان هست

sarin@ پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 18:03

سلااام عزیززز ... من اینو دان کردم خوندم عااالی بود خیلی قشن بود ممنون

خواهش خوشگلم

sogand سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 13:39

وای دختر کجایی دلم واست تنگ شده بود مگه اینکه اینطوری یه خبری ازت بشهمرسی که گذاشتیش

aida دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 21:42

آخخخخ جوننننن
مرسیییییی
تشکر خیلی تشکرررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد