SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

حقایقی از شیوون 11


سلام دوستای خوشگلم..


بچه ها ..دوستای عزیزم..دوستای مهربونم..خواهشنا ..جون من...مرگ  من ....مطالبی که من مینویسم..حقایقی که مینویسم رو درست بخونید..با دقت ... نه سرسری یا جوری که خودتون فقط ازش فاکتور بگیرید یه جایشو بعد برید بگید فلان وب همچین چیزی نوشته... بابا جون..عزیزدلم درست بخون ببین من چی نوشتم..بعد نرو یه برداشتی که خودت کردی رو بنویسی که طرف بگه اینا شایعه ست... من چیزی رو براساس شایعه نمینویسم... اینا برگرفته از وب ها  فنلاب های معتبره... والا نمیدونم دیگه چی بگم...

بفرماید ادامه .. 

 

همه چیز درمورد چویی شیوون

 

**** 8ژوئن 2013

++ شیوون به برنامه رادیوی سوکیرای که ریووک مجریشه دعوت شده بود ...که به غیر ریووک لیدرجین هم مجریه ....اینم یه سری از متن حرفاشون...

شیوون به برنامه که رفت برای همه کارکنان سوکیرا نون و قهوه برده بود ( کاری که همیشه شیوون به جای دعوت میشه میکنه )

 شیوون قبل از اینکه بیاد به استودیو استرس داشته و همش میگفته " چیکار کنم...چیکار کنم"...

شیوون به محض ورود  گفت : هوا خیلی گرمه...( چون یه سویشرت استین بلند پوشیده بود)چون سرما خورده بود مبجور بود توی هوای گرم لباس استین بلند بپوشه...تا حالش بدتر نشه...

لیدرجین : چرا شما دوتا اینقدر هیجان زده این...وقتی هر دوتون سنویه گروهین؟؟؟..

شیوون: چون در برابر ریووک ضعیفم...هه هه هه...

ریووک : من خیلی نمیبینمش...ک ک ک ک ک...

لیدر جین : رابطه شما دوتا چطوریه؟...

شیوون : مثله تمساح و پرنده... نمیتونیم بدون همیدگه زندگی کنیم...

لیدرجین: شما دوتا خیلی نزدیک به نظر میرسید...

شیوون : فکر کنم داریم نزدیکتر میشیم...

ریووک : مخصوصا ما به هم نزدیک شدیم...

لیدر جین : اوایل چطور بودین؟..

شیوون : رابطمون مثل ریووک شی و اینهوک شی بود .... هیچ تنشی باهم نداشتیم... شوخی کردم... ( شوخی کرده بود رابطه شون خوب نبوده )

شیوون :بعد از قضیه های فایو سوپر شو 4 ( همونی که شیوون میخواسته به ووکی بگه بزن قدش ووکی عصبانی میشه ) مسیرای حرکتیمون توی سوپر شو 5 عوض شده... دیگه باهم برخود نمیکنیم...

ریووک : ما نکردیم...اونا عوضمون کردن ...( یعنی ریووک هنوزم با شیوون میخواد بحث کنه ولی کمپانی اجازه نمیده ..بهشون گفته باید ابهم صمیمی باشن...  کلا ریووک یه جوریه )...

ریووک : ممکنه شما سوکیرا رو نمیبند معلوم نباشه ولی از اینجا که نشتیم مشخصه سویشرت شیوون شی زیرش معلومه ...( کلا در فکر گیر دادن به شیوونه...بعدا براتون چیزای از ریووک میزارم که کلا بیخودی به شیوون گیر میده) ...

شیوون: ک ک ک ...ریووک شی این چیزا رو خوب میگیری...

شیوون : بعضی از اعضا در برابر ریووک ضعیفن... دونگهه و شیوون... ریووک خیلی با نمکه ولی خوب خیلی هم سرده... با اینحال یه نفر هست که اصلا در مقابلش ضعیف نیست... هیوک ....ریووک قلب سردی داره ...با این حال اعضایی هم هستن که او رو برابرشون ضعیفه... دونگهه و شیوون...ک ک ک ...چون ماهممون دوستشیم...

*10 سوال خاص لیدر جین از شیوون ..

1- به خاطر ظاهرم – ثروتم اعتماد به نفس دارم ؟..

 شیوون  : ظاهرم...

2- به تیپ ایده آل من نزدیکتره : سوزی – سون یون جه ؟( ژیمناست کره ایه) ...

شیوون : سون یون جه ...

3- سک/سی – پاک و اصیل؟ ..

شیوون :پاک و اصیل ...

4- باهام به هم زدن- خوب به هم زدن ؟..

شیون : باهم به هم زدن ...

5- فکر میکنی با جوون تر از خودت ازدواج میکنی یا پیرتر؟..

شیوون : جوون تر...

6- یک روز اسکت شیپ یا یک ماه؟..

شیوون: یک روز...

7- معمولا خودم اول اعتراف ( عشقی ) میکنم یا بهم اعتراف میشه؟..

شیوون : من اول اعتراف میکنم..

8- تا حالا عاشق کسی که باهاش کار میکنی شدی؟...

شیوون : نه...

9- من توی قرار گذاشتن مهارت دارم- تو قرار گذاشتن بدم؟..

شیوون : بدم...

10 – پسر خوب – پسر بد وقتی دارم قرار میزارم؟...

شیوون : پسر خوب...

شیوون دخترای با چشمای شفاف دوست داره...

شیوون در مورد احساساتش به دختر میگه : فکر میکنم احساسم نسبت به تو تغییر کرده... میذاره دختره بدونه  تا اگه بخواد با شیوون بهم بزنه...

بعد طرفدارها زنگ زدن و سوالاتی پرسیدن ...

طرفدار : شیوون اوپا خیلی بقیه اعضا رو میبوسی...

شیوون : کی؟.. اهان ...توی کنسرت ها ؟ ک  ک ک  ...

طرفدار : اوپا وقتی گوشاتو تمیز میکنی خیلی خوشتیپ و باحالی ... ( فکر کنم این یا مست کرده بود یا قاطی کرده ...دختره دیونه )

شیوون با تعجب و گیج : کی من همچین کاری کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....

ریووک : باید یه کاری با گوشات کرده باشی...

شیوون خدارو شکر دست تو دماغم نکردم...ک ک ک ک

ریووک : اولین بار کی با یه دختر قرار گذاشتی؟..

شیوون: سال سوم راهنمای...ک ک ک ک...

 ریووک : کارت با عقل جور درنمیاد..( چرا؟...من منظور ریووک رو نفهمیدم...خوب بچه سوم راهنمای قرار گذاشته بد بوده مگه؟)..

شیوون هم میگه : اوممم... خب پدرم سختگیر بوده...اما من قرار میزاشتم... اما مهم خاطرات خوبی برای ادم میشه...ولی چون تجربه دارم میگم بهتره تو سن دبیرستان درس بخونن...

طرفدار : نرمال ترین عضو سوپر جونیور سونگمینه؟... ( این دختره سوجو رو نشناخته کامل ...هیچدومشون نرمان نیستن..به جان خودم...حتی سونگمین)

شیوون: خوب اون در عین حال خیلی خاصه...ک ک ک...

لیدر جین: اما من فکر میکنم سونگمین کسیه که وقتی میبنمش فکر میکنیم : اه... او نرماله در مقایسه با شما دوتا...

شیوون : بعد از سوپر شو 4 میرفتیم بنوشیم... ریووک خیلی نوشید...اون یهو رفت به طرف اشپزخونه ...تقریبا وقت بستن اونجا بود...منیجر به ریووک گفت که باید بریم...ریووک رو به دیوار کرد گفت تو نمیتونی این کارو اینجا بکنی... اینجا این کارو نکن... ریووک وقتی مسته میشه بیشتر تماس بدنی برقرار کنه...

ریووک : بوس هم میکنم ....

شیوون: بعد ریووک یهو بازوهاشو باز میکنه میگه : شیوونیییییییی هیونگ ...میاد منو بغل میکنه ( کلا قاطیه ریووک )

ریوک : برای همینم وقتی با هیونگای اس جی هستم خیلی نمینوشم... چون اگه مست بشم کارم تمومه...

شیوون : کیوهیون و ریووک هر دوشن خوب یا بدن وقتی مینوشن...هیوک خیلی نوشیدنی دوست داره...اولین باری که نوشید اوریل 2012 بود... یک رو بعد از تولد من یا خود روز تولدم بود؟ ...یادم نیست... ولی اولین بار توی زندگش بود که داشت مینوشید... 2 بطری سوجو خورد...ما بهش لقب دادیم جو هیوک ( یعنی هیوک که خوب مینوشه) ...

ریووک : خب دیگه وقتشه که بفرستیمت بری...( بی ادب بچه روبیرون میکنه)

شیوون : الان؟؟؟؟؟؟... من هنوز نمیخوام برم....

بعد از حرفهای شیوون ریووک گفت : امین...

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sheyda جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 00:19

امان از دست ووکی
مرسی عزیزم

خواهش خوشگلم...

maryam پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 20:37

خیلی از ریووک بدم میاد هیچوقت بهش احساس خوبی نداشتم

خوب منم همین حس تو رو داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد