SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

ღ My Phony Hearts ღ _EP 37


درود

این پارت رو داشته باشید...حواستون هم باشه پارت قبل رو جا ننداخته باشین...

عاخه می دونم نمی گنجید انقدر زود اومده باشم...

و اینکه

پارت بعد به این سوالتون که شیوون چطور با اینکه عموی هیچل بود باهم بودن جواب داده میشه
منتظر پارت بعد باشید...

دوستانی که می خوان فیک رو به تازگی شروع کنن
تمامی قسمت های قبل توی این آدرس موجوده
http://sjlikethis2.mihanblog.com





PDF27WORD27
PDF28WORD28
PDF29WORD29
PDF30WORD30
PDF31WORD31
PDF32WORD32
PDF33WORD33
PDF34WORD34
PDF35WORD35
PDF36WORD36
PDF37WORD37




 
 
PDF 01WORD 01
PDF 02WORD 02
PDF 03WORD 03
PDF 04WORD 04
PDF 05WORD 05
PDF 06WORD 06
PDF 07WORD 07
PDF 08WORD 08
PDF 09WORD 09
PDF 10WORD 10
PDF 11WORD 11
PDF 12WORD 12
PDF 13WORD 13

PDF 14WORD 14
PDF 15WORD 15
PDF 16WORD 16
PDF 17WORD 17
PDF 18WORD 18
PDF 19WORD 19
PDF 20WORD 20
PDF 21WORD 21
PDF 22WORD 22
PDF 23WORD 23
PDF 24WORD 24
PDF 25WORD 25
PDF 26WORD 26

نظرات 47 + ارسال نظر
bluemoon یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 11:19

سلام این فیک ناتمامه؟..تو سایت قبلی یه سری پست ها رمز دارن رمزوشون رو چطوری بگیریم؟

Sheyda چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 11:14

خب بابای وونی راضی شد،ولی کیو راضی میشه که بذاره شیوون بره
چرا اونجایی که هیوکی گفت مادرم دوست داره از شرم خلاص بشه ناراحت کننده بودآخه کی دلش میاد این میمون رو کنار خودش نداشته باشه
چرا دلم میخواد حسابی از خجالت عمه خانم دربیامهمین خانم قراره برای ماهیم دردسر بشه
مرسی عزیزم

sogand چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 00:03

خوب حداقل ایونهه که داره کارشون درست میشهمن چرا حس میکنم این باباهه زیادی مشکوکهالهی کیو چه دپرس شدمرسی جیگر

Sheyda سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 18:54

یعنی چییعنی باباهه بخاطر منافع خودش زده پسر خودش رو کشته
کانگ جون چی از جون شیوون میخواد
همه اینا رو بیخیال فقط ماهی و میمون رو بچسبمن موندم اگه این طوفان نمیومد هیوک چه نقشه ای میخواست بکشه
مرسی عزیزم

نه اینجور ظالمانه...ولی میشه هم همینطور در نظر گرفت. بهرحال مقصر مرگ بچه ش هست
کانگ جون، داره سعی میکنه به واسطه شیوون از پدرش انتقام بگیره
خخخخخخ.....
خودشم گفت دیگه..هر کاری از دستش بربیاد میکنه
قربون تو عسلم

sogand دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 14:01

وای فرگلی عاشققققققتتتتتتتتتممممم

قربون تو اونــــــــــــی، منم عاشقتــــــــــم

sogand یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:09

سلام فرگلی خوبی؟وای چه پیچیده شده یعنی واقعا داداششو باباهه کشتهمیشه من برم این بابای وونی و اون زنیکه بوقو جر بدممرسی ولی لطفا زودتر بیا

سلاممممممممم اونی گلمممممممممممم
آری برادرش رو پدرش کشته اما نه اونطور که کانگ جون قصد داره تو مخ شیوون بکنه، ولی در هر حال مقصره
من از خدامه..بفرما
چشم اونی...فقط بخاطر خودت پس فردا پارت جدید رو میذارم

sogand شنبه 2 آبان 1394 ساعت 21:20

معلومه که دلم واسه تو تنگ شده بود

المیرا10 سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 22:56

خخخ هیوکش و هائه اش منو کشته
مرسی هعی

ممنون

خخخخ...
خواهش میکنم عزیزم

sogand دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:05

خخخ فرگل اسمتو اشتباه نوشتم داشتم همزمان جوابه سوگل تو تلگرام رو میدادم فیشی شدم باز

اشکالی نداره! حالا دلت برای من تنگ شده بود یا سوگل؟

sogand دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 18:04

یعنی من مرگ این تفسیر هائه از را/بطه اماین کانگ جو کیهمرسی سوگلی دلم واست تنگ شده بود بووووووس

به قول هیوک هرکسی یه دیدگاهی داره دیگه...
کانگ جون برادر مینکی بود که اگر خاطرت باشه اون پرونده مشکوک رو به واسطه مینکی داد به شیوون و شیوون از طریق اون پرونده فهمید که پدرش پولشویی میکنه! حالا می خواد شیوون رو ببینه و چیزای بیشتری در مورد پدرش بهش بگه.......کلا از پارت بعد میفتیم رو دور گره گشایی و تمام ابهامات یکی یکی برطرف میشه!
فدااااااااااااااااااای تو اونی جونم..من بیشتر دلم برات تنگ شده
بوووووووووووووووووووووووووس

Sheyda یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 21:44

ماهیم اینقدر لیز که تو چنگ اون میمون نمیمونه
کیو خیلی خودسره خب چرا به کسی اعتماد نمیکنه و نمیگه که همسرش قصد کشتنش رو داره
مرسی عزیزم
راستی وقت کردی قسمتهای قبل رو هم برای دانلود بذار

بله بله...البته خیلی طول نمیکشه که دم به تله میده!
نه اینکه به کسی نگه، به شیوون گفت اگر خاطرت باشه ولی......آره خیلی کله شقه
خواهش میکنم!
چشم حتما میذارم

Sheyda دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:34

داستان خیلی قشنگیه
ولی هنوز نمیفهمم که چطور شیوون تونست با برادر زاده اش رابطه داشته باشه
بیصبرانه منتظر قسمت بعد هستم
مرسی عزیزم

لطف داری خانومی...
طی دو سه پارت آینده متوجه میشی..
دیگه از پارت 36 به بعد پارتای گره گشایی ه
قربونت

sogand شنبه 4 مهر 1394 ساعت 13:57

سلام فرگلی خوبی؟وای این رفتارای کیو واقعا ادمو یاده چولا میندازهیعنی هیوک فقط واسه هو/س دونی رو میخواد کیوی حسود دوست دارماز دوستتم تشکر کن خخخخ

فدای تو اونی گلم..
ایهیم..قراره همه ش یاد چولا بیفتیم
اینم ممکنه..بذار ببینیم کاشف چی به عمل میاد!
خخخ منم دوست دارممممم...
بعد از فارق التحصیلی کم می بینمش ولی حتماااااااااا"

ریحانه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 11:19

واسه همه ی رفتگانتون بهت تسلیت و واسه اون نامزدیا تبریک میگم
میگم نمیشه سریع ادامش رو بزاری اینقد تو خماریش نمونم
خیلی فیکت قشنگه واقعن خسته نباشی عزیزم

ممنونم گلم...
والا بخدا انقدر گرفتارم که حتی وقت سر خاروندن ندارم..ولی قول میدم که از این به بعد زودتر بیام
لطف داری گلم...ممنونم

Sheyda شنبه 4 مهر 1394 ساعت 05:18

آخ جون یه فیک دیگه
من برم بخونماما خیلی طول میکشه تا به قسمت ۳۴ برسم
مرسی عزیزم


بفرمایید. مطمئنا" زودتر از اینکه من پارت 35 رو بنویسم خودت رو می رسونی
فدایت

maryam سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 13:50

سلامممممممممم.✋✋✋من تازه با ساییتون اشنا شدم عالیه عاشقه فیکاتون سایتتون شدم.کلن هر جا فیک وونکیو بزاره من طرفدارشون میشم شدید
این فیک عالیه من چند قسمتشو خوندم خیلی خوشم اومدش قلبه چولام تو سینه کیو نمیرفت کیو خودش عاشقه وونی میشدش صد در صد.دوس دارم بگیرم این جسیکارو از وسط نصفش کنم یعنی رو روانمه.من قول میدم از این به بعد هر روز اینجا باشم.ممنونن خیلی خیلی زیاد

سلام گلم...
نظر لطفته...
خوش سلیقه ای دیگه
نظر لطفته خانومی....
بلی بلی درست می فرمایید..حتما همینطوره! جسیکا هم منتظرته...مال خودت..ببینم چکارش میکنی هااااااا

زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 12:38

برای پارت 16 به بعدش توی این ادرسی که گواشتین رمز هست لطفا رمزشو برام بفرستین
ممنونم

پارت 16 : donghae
پارت 17 : fasho
پارت 21 : 1013

زهرا س یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:09

سلام
من تازه اومدم تو این وب! از قسمت 7 به بعد رو کی میذارین؟ تا قسمت 7 که خیلی جذاب بوده همشو یه شر خوندم

سلام عزیزن...
تمام قسمتای قبل رو میتونی توی این وب بخونی:
http://sjlikethis2.mihanblog.com

Eunhaegin/Newonkyu چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:32

Mn az in fic aghab moondam
Bayad beresoonam khodamo
Bebakhshid:(((
Ghol midam vaghti khoondam biam cm bezaram
Be mnm Ramz bede lotfan:*
Mailam:
Negini_h75@yahoo.com
Telegram:
Eunhaeginnewonkyu@

اشکالی نداره عزیزم...هر وقت خوندی و رمز خواستی در خدمتم

Reihane دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 21:58

Salam khaste nabashin
Mikhastam bedonam aval in fic az koja mishe khond age mishe behemhem bedin

سلام گلم..مچکر
آدرسش رو گذاشتم :
http://sjlikethis2.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد