SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

شیوونی بچگی ها


سلامی دوباره.....

خوب دوستان میبنید که یه پست گذاشتم..یه پست عکس.....

هی یادش بخیرررررررررررررر...تو اون یکی وب چقدههههههههههههه عکس میزاشتم نه.... هی چه روزگار خوشی داشتیم.... خبو امشب هم همنجوری خواستم یه سری عکس بذارم.... شاید شما هم عکسا رو دیده باشید شایدم براتون جدید باشه.... خواستم همینجوری بذارم..امیدوارم خوشتون بیاد....

این عکس بالای که میشناسید دیگه؟... شیوونی با خواهرش جیوون...یه چیزهای هم تو ادامه دارم


 

 


 شرمنده بچه..فقط بگم اگه عکسا کوچیکه  , و بیکیفیت  چون هم قدیمه هم من فیلی شکن نداشتم اینا رو سیو کردم کوچیک شد...شرمنده...


خب اول بریم شیوونی جوجو



خوب دیدید شیوونی جوجو رو...حالا میرم سراغ بعدی


کیوهیون

خدایش کیوهیون دماغ و چشمشو عمل کرده خوب شدا....واقعا قیافه ش عوض شدا....

ولی خوب شیوونی قیافه کوچولویش و الانش مو نمیزنه...  همه چیز قیافه اش عین همون بچگیشه....الهی فداش شم....

 


این جوجو فسقلی هم لیتوکه...خیلی کوچولو بود نه......




این فینگلی هم که دونگهه ست.....


خب فعلا تموم شد...از این عکسا بازم دارم هر وقت تونستم و وقت کردم بازم میزارم.....


دوستتون دارمممممممممممممممممممممممممم..

شرمنده که عکسا تکراری بود.....




نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا س یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:01

واقعا کیو عمل کرده!!! نمیدونستم
دونگهه چه بانمکه

اره عزیزم ...کیو بینی و چشمشو عمل کرده

tarane یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 21:09

اخی .
شیوون با بچگیش مو نمی زنه. اصلا تغییر نکرده . همون قیافه رو داره ، فقط قد کشیده بزرگ شده.
لیتوک و دونگهه چقذر گوگولین. اخی دونی کوچولو با اون کفشای بامزه اش
مرسی عزیزم باحال بود.

اره همون قیافه رو داره....خواهش عزیز دلم...خوشحالم که خوشت اومده

sogand یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 16:26

وای بیبی خوشحالم دوباره داری عکس میذاری مرسی

اره عزیزم وقت کنم میزارم...

aida یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 09:55

Aslan ina az un bachegi kolan idol be donya umadaaaan
Az un bachegi jazzab budan
Az un bachegi ghiafeha marrrrg bude
Vay fadashun sham
Mamanunam honey

اره اره...خخیلی ناز و گولین.... خواهش حالم که خوشت اومده.... خواهش نفسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد