SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

سلام من برگشتم


سلام بچه هااااااااااااااااااا...دوست جونامممممممممممم...

خوبید؟..سلامتید انشاله...منو یادتونه..اصلا اسمو یادتونه... من حنانه امممممممممم... ممن که خیلی دلم براتون تنگ شده بود...ولی جز چند نفر که سراغمو میگرفتن بقیه دلشون تنگ نشده بود..الان دارم خودمو لوس میکنم نه... ولی خدایش  این مدت خیلی بلاها سرم اومد... یعنی باورتون نمیشه از عید تا حالا این سومین سیتمه که داغون میشه خودمم نمیدونم چرا... کامی خودم کامی خواهرم لب تاب خواهرم همه سوختن ...حالا هم از دوست جونیم عشقم  فاطمه جونم پول قرض گرفتم یه کامی زاقارت که شیشصد باز هنگ مکینه تا من یه پست بزارم  خریدم...یعنی باورتون  چند دفعه این هنگ کرد من این پستو هی نوشتم... چه کنم به قول خواهرم همینم داری برو خدا رو شکر کن...اقااااااااااااااااااااا بدتر اینه که هر چی اطلاعات داشتمممممممممممم تممام زندگی سوجویم از فیلم و ویدو وعکس میلیونها مملیون عکس از شیوونیم هر چی فیک تو این مدت نوشتم و حتی قسمتهای جدید فیکای که نوشتم همه تو لب تابه ...لبتابم دوهفته ست که دست تعمیره هنوز معلوم نیست اطلاعاتم زنده باشه یا نه.... یعنی من بدبخت شدم رفتتتتتتتتتتتتتتتتتت حالا من چیکار کنم..یعنی اطلاعاتم پاک شده باشه من چه خاکی به سرم بریزممممممممممممممممممم...تمام این فکا رو زدم که بگم... بچه ها جون یکم دیگه تحمل کنید الان هیچی دستم نیست... باید بقیه قسمتها رو بتایپم و بزارم براتون... هر چی تاپیدم فکرشو بکنید معجزه سفید بیست و خورده ای قسممت تاپیدم . ..اونم یکی معجزه ام همینطور حالا هیچی دستم نیست... بذارید حداقل یکی یکی بتایپم بذارم چه کنم دیگه... یکم تحمل کنید باشه؟.... الهی فداتون بشم... شرمندههههههههههههههههههههههه ..واقعا شرمنده امممممممممممممممممممم...باشه بچه ها یکم دیگه تحمل کنید...براتون میزارم بقیه فیکارو قول میدم....فعلا همین دیگه ...چیز دیگه ام ندارم بگم جز شرمندگی...

نظرات 4 + ارسال نظر
sogand یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 19:30

سلام بیبی اشکال نداره امیدوارم اطلاعاتت پاک نشده باشه خوشحالم که برگشتی

سلام عزیزم... ممنون از دلداریت
ممنون عزیزم

DevilMary شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 20:07 http://kyuhyunworld.mihanblog.com

سلام عزیززززززززززززززززززم
خیلی خیلی خوش برگشتی
این وبلاگ بی تو صفا نداره اصلا
نگران نباش عزیزم ایشالله که اطلاعاتت نمیپره ... وای حتی فکر بهشم وحشتناکه-ــــ-
نگران نباش
فایتییییییییییییییییینگ

سلام عزیز دلم
ممنون عزیزم
امیدوارم ..ممنون از دلداریت

fatemechoi شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:55

سلام عشقم
خوش برگشتی

سلام عشقم
ممنون نفسم

tarane شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:16

سلام گلم خوشحالم که برگشتی.
دو تا مشکل واقعا روی اعصاب ادم میره. یکی قطع شدن اینترنت یکی خرابی کامپیوتر . یعنی ادم پیر میشه.
امیدوارم کامپیوتر و لب تاپت هم زود زود درست بشه تا دوباره داستانای قشنگت رو برامون بذاری. امیدوارم اطلاعات لب تاپت هم نپریده باشه . نا امید نباش ایشاال... که همه چی سر جاشه

سلام عزیز دلم
اره همینو بگووووووووووووووووووووووو
ممنون عزیزم ...میزارم داستاناهو
ممنون از دلداریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد