SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow14 رمز:angelwon

سلام به دوستای همیشگی خودم

اوضاع و احوال چطور است؟ من سخت مشغول درس خوندنم در حال حاضر
Reading a Book

لعنت به این کنکور و هرچیزی که بهش مربوطه


همونطور که قبلا هم گفتم این پارتا اوج داستانه خودم خیلی دوسشون دارم


سریع دانلود کنید و حالشو ببرید



نظرات 6 + ارسال نظر
sogand یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 19:36

الهی دلم واسه کیو سوختشیوون نرووووووومرسی جیگر

کیو.......
خواهش میکنم عزیزم

2z جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 14:22

عالی بود عزیزم
جالبترین وونکیوییه ک تاحالا خوندم
خیلی خوبه ادامه بده
درود بر تو

ممنون گلی لطف داری

neda جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 13:59 http://gaemgyu.com/

سلام بالاخره تونستم با لپ تاژ بیام و کامنت بزارم
نویسنده جونم دستت مرسی من عاشق ایت فیک هستم عالیه ^^ برات اس ام اسم فرستاده بودم یادته؟
همینطور ادامه بده و یکم بیشتر بنویس فایتینگ

سلام عزیزدلم
خواهش میکنم گلی لطف داری

چشم گلم

fatemechoi چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:36

سلام نانا جونم
کیو از اینکه گذاشتی شیوونی فرار کنه پشیمون نمیشی
وااااااییییی اون لحظه که شیوون به طرف کیو اسلحه گرفته بود نزدیک بود قلبم وایسه
خوب مثل اینکه شیوون هم کمکم داره یه چیزایی یادش میاد
نههههه شیوونی بیهوش شد
ممنون نانای نازم عالی بود

سلام عشقم
صددرصد اگه پشیمون شه بد میبینه
خودم اون قسمتشو خیلی دوس داشتم
اره دیگه بالاخره
چند روزه غذا نخورده بیهوش شده
خواهش میکنم گلم

mitra سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 22:42

ا خداا...حالا تو آمپاس موندم :/
خیلی خوب بود مرسی عزیزم

امپاس چرا؟؟
خواهش میکنم گلی

مریم سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 14:51

عالی بود عزیزم.

خواهش میکنم گلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد