SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 12

سلام به دوستای حاضر و سایلنت خودمممم

بابا یه کامنتی سری ندایی  آوازی دودی چیزی بدید خب


وسط درس خوندن ادم دلش میپوکه


وقتی من انقد نویسنده ی گلی ام به موقع آپ میکنم و رمز رو هم به همه میدم شماهم گل باشید و کامنت بدید دیگه


خب مادربزرگ بازی بسه بفرمایید برای دانلود پارت 12 سایه


 

نظرات 6 + ارسال نظر
*مهتا* جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 22:00

سلامممممم زهرا جون
اول من یه معذرت خواهی گنددددده بهت بدهکارم خیلی وقته رمزو ازت گرفتم و دان کردم ولی خدایی نرسیده بودم بخونمش ،امیدوارم منو ببخشی
تا اینجاش که عاااالی بود فقط اگه اگههههه ممکن بود برات پی دی افشم بزاری ممنون میشم من وردم خرابه فنتا بهم ریختس از صیح تا حالا فقط تونستم تا اینجاشو بخونم
ممنووووون گلی خسته نباشی

سلام گلم
اشکال نداره عزیزم مشکلی نیس
ممنون... راستش گلم داستان۱۸پارته و ۱پارت دیگه فقط ازش مونده! منم پی دی اف بلد نیستم بسازم بخدا حالا اگ یاد گرفتم کلش رو برا دان که خواستم بزارم پی دی افش رو میزارم گلم
مرسی که میخونیش

zh پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 00:37

حالا یکی کانگینو جمع کنه شیوونو نکشه

جمع کردن کانگین سخته میدونی که

ستاره چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 08:38

نمیدونم دلم برا شیوون بسوزه یا کیو......
عرررررررررررررررررر
خیلی گوناه دارند....
لیتوک دیر فهمید.....
ژرمی ام که به فنا رفت.....
خدایش بیامرزد...
کانگین....اووفففففف.... ریئس پلیس
....
ممنون

جفتشون مظلومن
هیییییی جومی بدشانس
میدونم ب کانگین بیشتر میادرئیس خلافکاراباشه خخخخ
خواهش میکنم گلی

sogand سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:39

مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلم

fatemechoi سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 17:21

سلام نانا جونم
اخیییی شیوون داغون شد رسما
لیتوک چیرو میدونه؟دارم از کنجکاوی میمیرم
اوه اوه تو بچگی چه بلایی سرشون اومده
واااااااوووو کانگین رئیس پلیسههمه چیرو هم که شنیده
کی زد تو سرشیوون؟پلیسا بودن؟
ممنون عزیزدلم

سلام عزیزدلم
پدر عشق بسوووووووز ه
خیلی چیزاااااا
بلاهایی خیلی بد
اره میدونم بهش نمیاد
اره عزیزم پلیسا بودن
خواهش میکنم فداااااااااااااااااااات

sara83 سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 16:14

مرسی عزیزم خیلی عالی بود مرسی

ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد