SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 11

سلام بر چینگوهای جیگر خودم いろいろ〓 のデコメ絵文字

در چه حالید؟ با تابستونتون حال میکنید؟منکه شدید مشغول درسم
グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

خب بی معطلی بریم سراغ داستان که تقریبا به اوج خودش رسیده 
グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

برای دانلود پارت یازده روی کاور کلیک کنید

و من الله توفیق 
グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字



نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:30

این فیکه خیلی خوبه
البته یه جاهاییش گنگه! کیو مگه از زندگیش سیر نشده بود؟!!یعنی اونا همش چاخان بوده برای وارد شدن توی باند؟!!

sara83 یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 16:51

عالی بود مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلی

fatemechoi شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 22:52

سلام نانا جونم
ای واااااایییییی اینا که باز جدا شدنبا این وضع که کیو دیگه نمیتونه برگرده رئیسشم که بهش شک کرده
الان شیوونی داغون میشه که
ممنون عزیزم

سلام عشقم^^
ماجرا ها در حال اوج گرفتن هستن
سهم وونی تو این فیک غم و غصه ست
خواهش میکنم خانونی

sogand شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 11:59

عععععععععررررررررررر دوباره جدا شدنچقدر بده اینجوری مرسی

;کلا جدایی زیاد دارن
خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد