SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 2 رمز 1013





سلام به دوستای خجسته ی گرامی...
*グーミン* のデコメ絵文字

اینجانب پارت دوم رو اوردم
ぐーみーず のデコメ絵文字

با اینکه استقبال افتضاح بود ولی خب مام کم نمیاریم
*グーミン* のデコメ絵文字

بفرمایید دانلود کنید و حالشو ببرید
*グーミン* のデコメ絵文字


Shadow 2

نظرات 7 + ارسال نظر
CL سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:21

کنجکاو ادامشم!!
فقط کلیشش نکن !!
تنکس

یعنی چیکارش نکنم؟؟
خواهش میکنم گلم

sogand پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:49

اخ کیوتوک زوجه باحالینخانمی ناراحت نباش خوب یه سری از بچه ها هنوز نمیدونن که وب راه افتادهمرسی گلم

اره باحال ترم میشناره ولی کلا هایپربودم خیلی تو ذوقم خورد...خواهش میکنم عزیزم

Hedieh چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:09

توککیو ؟!
هاها دستت درد نکنه عزیزم فایتینگ ^~^

کیوتوک
خواهش میکنم گلم...سارانگهه

sara83 سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 15:40

لیتوک کیو رو دوست داره
کیوتوک خوشمله خیلی دوست دارم به هم میان
مرسی

اره بر منکرش لعنت
کیوتوک بله دویل و انجل درکنارهم اووووف چه شود
خواهش میکنم گلم م سی ار کامنتت

fatemechoi سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:15

سلام نانا جونم
چرا لیتوک دلش برای کیو میسوزه؟از کیو خوشش اومده؟
رئیس هم چه ادم پیله ایها چیکار با کیو بدبخت داره؟
یه حسی بهم میگه رئیس شیوونیه
ممنون نانای عزیزم

سلام عزیزم ..
آره دوسش داره نمیخواد بلایی سرش بیاد
رئیس اووووووف
رئیس هویتش پارت 4معلوم میشه عزیزم
خواهش میکنم گلم مرسی از کامنتت آجی جونم

ستاره سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:11

من خیلی دوست دارم این فیک رو .....
فیکی که این ژانری باشه رو دوست دارم...
زوجش احتمالا کیوتوک یا کیووک نیست....!!!
آقا اون ریءس کله گنده کیه؟!!کانگینه...

فدای تو امیدوارم خوشت بیاد ازش
فقط بگم زوجش خیلی باحاله
خخخخ کانگین؟؟پارت 4معلوم میشه عزیزم

مریم Devil سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 11:40 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

الان میخای چیکار کنی با کیو
یاااااااا اگه یه تار مو از سر پسرم کم شه میکشمت.

توام فقط به فکر کیو باش به کس دیگه ای فکر نکنی احیانا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد