SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

Shadow 1.... رمز عدد وونکیو1013




با سلامی دوباره シンプル のデコメ絵文字

پارت اول داستان رو اوردم
シンプル のデコメ絵文字

این داستان اسمش "سایه" ست
シンプル のデコメ絵文字

کاپلشم خب از پارت چهار معلوم میشه ولی زود قضاوت نکنید
シンプル のデコメ絵文字

چون اولین پارته خیلی هایپرم خواهشا تو ذوقم نزنید
シンプル のデコメ絵文字

بفرمایید اینم لینک دانلود
シンプル のデコメ絵文字

Shadow1

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا س دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:55

من داستانای مافیا رو خیلی دوست دارم! خیلی خوب بود ممنونم

CL سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:16

جالب بود!!
تنکس

خواهش میکنم گلم

sogand پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:30

وای باید قشنگ باشه من منتظر قسمتای بعدم

فدااااااااات

Hedieh چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:00

واااای خیلی ناز بود
لیتوک از کیو خوشش اومد ککک ~
ممنون عزیزم منتظر ادامشم ^^

اره در نگاه اول....
خواهش میکنم گلم مرسی از کامنتت

sara83 سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 15:37

عالی بود مرسی

خواهش میکنم عزیزم

zh یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:12

سلام جالب بود .... نانا ؟؟؟ نویسنده ی وب بلو الف ایا ؟؟؟

ممنون...نه اون من نیستم

fatemechoi یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:30

اوه اوه بیچاره ریووک اگه کیو نرسیده بود حتما بلایی سرش میومد
یعنی لیتوک از کیو خوشش اومده؟
رئیس کیه؟یعنی رئیس عاشق لیتوکه؟
ممنون عزیزم پارت اولش عالی بود

بیچاره که بود ولی لیتوک نمیکشتش هاااا
لیتوک ک بعله درنگاه اول خوشش اومد
رئیس هم دوپارت دیگه میفهمین
عاشق لیتوک اممممم
خواهش میکنم عزیزم ماجراهاازپارت4شروع میشه

المیرا16 شنبه 6 تیر 1394 ساعت 23:41

سلام ودرود بر شما
خیلی قشنگ بود مممنونممم گلم

سلام خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد