SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.
SJ & B.A.P & EXO

SJ & B.A.P & EXO

به سلامتی سرنوشت ؛که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت.

یسری عکس!!!

بالاخره اکانت پرشیا الف رو ول کردم گفتم خودمم حضور نمایی کنم!

دارم یه فیک چند قسمتی یووک مینویسم!

اولین فیک یووکی میشه که کــــــــــــــاپل اصلیش یووکه!!!!


اسمشم نمیدونم چی بزارم!!

خب امروز یسری عکس گیر اوردم و واقعا بعضیاشون تحت تاثیر قرارم دادن بعضیاشونم فوق العاده س///////////////ک///////////////سین


راستی دوستا برای تماس با نویسنده ها و اونجا براشون پیغام بفرستید! هر کس برای خودشو میبینه! بعضیا مون هم یوزر لاین و تلگرام میزاریم اونجوری بیاید بحرفید اگه دلتون خاص!!!



  




این دوتا رو خودم درست کردم ^^



کلا برنه ی هیوکو فهمیدم! از اول سوجو حمله کرده به قلب جوئلا!!!





ایا شما هم به اون چیزی که معلومه ذل زدین



مدیونید فک کنید به رنگ قرمزه چشم دوختم



هیوک چرا اینفدر به پشمهاش علاقه داره؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




این عکس ازون دسته عکسهایی بود که واقعا احساس کمبود هان توی گروه رو زد تو سرم!



حرفی ندارم برای این گوگول نازملا^^



اینم ویژه کلود ها!



و خب الفیش کشی در ملا عام!

دفعه ی بعد وونکیو جدید گر اوردم میزارم وونکیو هام قدیمین

راستی جهنمه نظر لایک کنید مطالبو:\

!اخطار:جویرها برن پایین!

























اینم کاپل تاریخی! زمان دایناسور ها! دلم یه کیومین مومنت خوب میخواد!!

سونگمین از سربازی برگرد بیا کیومین بساز تو سوپر شو!






نظرات 6 + ارسال نظر
sss501 شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 23:18 http://8pic.ir/images/utew765etm00rr30jhia.gif

meeeeeeeeero ey jan elfish koshe khodammmmmmmmooo
koomaoooooooo

sogand پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 14:36

وای چه باحال بودنمنم هان میخواممرسی جیگر

LEE.ZAHRA پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 02:03

عاااااالی بودن آجی....مرسی
من خبری از سوجو ندارم....یعنی مدتیه میشه بم بگید!!!

مثلا چیا؟

مریم Devil چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:58 http://kyuhyunworld2.mihanblog.com

سلام
ببخشیدمیتونم بپرسم اون عکس توکچوله دومی رو با چه برنامه ای ساختی؟

برنامه face off در اصل برای صورته اما توش استفاده میکنم چون کار بافتو شاپ یادم رفته
و یسری افکت روش اوردم

*مهتا* چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:51

ممنون گلی عاااالی بود
یه چیزی که خیلی خوشم اومد اینکه خیلی راحت یه جا میگی ونکیو یه جام میگی کیومین اینجوری آدم احساس راحتی بیشتری میکنه که اگه ونکیو بخوای نکنه آرون کیومین باشه خوشش نیاد یا بالعکس تو فهمیدی من چی گفتم فهمیدی به منم بوگو خخخخخخخخ

فهمیدم منظورتو
اینیکه گفتی مثلا میشه اینجوری مثال زد که
برم به ارون بگم عکس وونکیو میخوام! ولی ارون جویر باشه و ناراحت شه یا برعکس!

Eunhaegin/Newonkyu چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:45

Bejoz bakhshe akhar aliiii booooood
Merccccc:***

حالا دفعه ی بعد که باز عکسای خاصی یافتم نوبت وونکیو میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد